عصای کوهنوردی جیلو مدل 113399 مجموعه 2 عددی

13,890,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 13016315 دسته:

توضیحات

عصای کوهنوردی جیلو (JILO) از جنس آلومینیوم 7075 با قفل کلیپسی، بسیار بادوام، مقاوم و مناسب برای ترکینگ و کوهنوردی می باشد. طول آن در زمان بسته بودن 62 و در زمان باز شدن 135 سانتیمتر است. دسته عصای جیلو از جنس EVA و مجهز به تسمه (مشکی) است. نوک آن از فولاد تنگستن و سایر متعلقات نیز از جنس لاستیک هستند. برای افزایش دوام و در عین حال سبک ماندن عصای جیلو، قفل کلیپس ها از آلومینیوم تولید شده است. همچنین برای راحتی بیشتر کاربر در ناحیه دسته از فوم بلند استفاده شده است.
باتوم کوهنوردی جیلو مثل اکثر باتوم های کوهنوردی به روش تلسکوپی اندازه آن کاهش و افزایش می یابد. و تنظیم سایز آن توسط کلیپس فلزی تعبیه شده روی باتوم صورت می گیرد.فلزی بودن کلیپس باتوم کوهنوردی جیلو این امکان را می دهد تا در آب و هوای سرد و برفی با خیال راحت بتوانید سایز باتوم خود را تغییر دهید البته اگر کلیپس باتوم از جنس پلاستیکی بسیار مرغوب هم باشد باز هم جای نگرانی نیست اما فلزی که باشد خیالتان کاملا راحت است. دسته اسفنجی باتوم جیلو به شما این امکان را می دهد تا در پیمایش های سنگین احساس راحتی داشته باشید. وزن این باتوم بسیار کم می باشد و این فاکتور بسیار مهمی برای انتخاب باتوم کوهنوردی می باشد . همراه باتوم جیلو یک گل برف و یک گل سنگ با ابعاد مناسب وجود دارد. یک عدد محافظ سخمه نیز همراه باتوم هست که میتوانید در جاهای لازم از آن استفاده کنید.

وزن 600 گرم
جنس جنس دسته : فومی
جنس بدنه : آلومینیوم 7075
بیشترین ارتفاع 135 سانتی متر
کمترین ارتفاع 62 سانتی متر
جنس دسته فوم
توضیحات دسته جنس دسته از نوع اسنفجی EVA با فوم بلند در ناحیه دسته و طراحی ارگونومیک برای راحتی بیشتر دست
امکانات تغییر ابعاد و وزن قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
تعداد یک جفت
قابلیت تنظیم دو مرحله‌ای
سایر توضیحات دارای 8 سانتیمتر اسفنج اضافه در پایین دسته برای راحتی بیشتر دسته دارای بند مچی گیره تنظیم ارتفاع از نوع کلیپسی بسیار سبک و مقاوم دارای گل بزرگ در انتهای باتوم سخمه نوک الماسه با درپوش محافظ فاقد آنتی شوک قابلیت افزایش ارتفاع از 63 تا 135 سانتیمتر مناسب برای برنامه های کوهنوردی، ترکینگ, پیاده روی طولانی و…